Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2022 04:00 - ДА СРЕЩНЕШ БОГА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1882 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прочит: 1 Кор. 2:9-16   „Там ще се срещнем с теб; и отгоре на умилостивилището, между двата херувима, които са върху ковчега с плочите на свидетелството, ще говоря с теб за всичко, което ще ти заповядвам за израилтяните.“ (Изход 25:22)   Бях на 20 години и работех в информационния отдел на една болница. Офисът ми се намираше близо до паркинга, затова в обедната почивка се разхождах на слънце. Често ходех до болничния параклис, където за първи път видях „Духовна манна“. Бях повярвала съвсем скоро и имах голямо желание да срещна Бога и да чуя гласа Му. Той ми проговори чрез това молитвено ръководство и думите на Библията. Днес това желание не е угаснало и продължавам да чувам Божия глас в историите, които чета всеки ден във времето си за молитва. моля се: „Господи, говори ми чрез Своето слово.“ И Той го прави! В днешния стих от книгата Изход Бог казва на Моисей как ще се среща с него в скинията. За щастие, днес Святият Дух живее в нас и можем да се срещаме с Бога през целия ден, всеки ден. Той е нашият извор на любов, прошка, насърчение, поучение и водителство. Надявам се да продължавам да раста всеки ден в молитвите и срещите с Бога.

    Молитва: Отче, благодарим Ти за Твоето слово и за Святият Дух. благодарим Ти за възможността да идваме при Теб по всяко време и за това, че ни даваш уши и сърца, за да чуваме Твоя глас. В името на Исуса, амин.




  Мисъл за деня: Мога да се срещам с Бога всеки ден, по всяко време.
      Ирен Чомики (Тексас, САЩ)

    „ Едно нещо съм поискал от Господа, това ще търся, - Да живея в дома Господен през всичките дни на живота си. За да гледам привлекателността на Господа. И да Го диря в храма Му. 5 Защото в зъл ден ще ме скрие под покрова Си, Ще ме покрие в скривалището на шатъра Си, Ще ме издигне на канара. 6 И сега главата ми ще се издигне Над неприятелите ми, които ме окръжават; И ще принеса в скинията Му жертва на възклицания, Ще пея, да! ще славословя Господа. 7 Слушай, Господи, гласа ми, когато викам; Смили се тоже за мене, и отговори ми. 8 Когато Ти рече: Търсете лицето Ми, Моето сърце Ти каза: Лицето Ти ще търся, Господи. 9 Да не скриеш от мене лицето Си; Да не отхвърлиш с гняв слугата Си; Ти ми стана помощ; недей ме отхвърля, И недей ме оставя, Боже, Спасителю мой;“ (Пс. 27:4-9)


    Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО РАБОТЯТ В ОТДЕЛ ПО ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478678
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930