Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2022 04:00 - КАК ДА ИЗБЕРЕШ ПЪТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1430 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Притчи 16:1-9   „Сърцето на човека начертава пътя му, но Господ оправя стъпките му.“ (Пр. 16:9)

    Дълго време бях уверен, че има един път пред мен и ако го пропусна, няма да живея според Божията воля. Но мисля, че покорството на Бога не е нещо толкова едностранчиво. Сега вярвам, че Той ни е дал интереси и таланти в различни области, за да живеем щастливо. Разбира се, носим отговорност за постъпките си, но мисля, че Господ може да благослови всичко, с което се захванем, стига да Го търсим във всичко. В Притчи 16:9 се казва: „Сърцето на човека начертава пътя му, но Господ оправя стъпките му.“ Колко насърчителни думи! Ако предприема нещо с вяра, Бог ще е с мен в моите стъпки. Той ми е дал таланти и желания, от мен зависи как ще ги използвам. Винаги съм се притеснявал, че Бог ще ме изпрати някъде, където не искам, за да проповядвам Неговото Слово. Някой ден това може да се случи, но вярвам, че ще ми даде желание да отида. Засега просто искам да използвам талантите, които ми е дал, за да служа там, където живея, с увереност, че Той иска най-доброто за мен.

    Молитва: О, Боже, благодарим Ти за даровете и талантите, които можем да използваме, за да служим с радост на хората, амин.   Мисъл за деня: Бог благославя моето служение.   Джордж Питърс (Канада)   Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО НЕ Е СИГУРЕН КАК ДА СЛУЖИ НА БОГА.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472709
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930