Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2022 04:00 - ПРИ ВСЯКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 103 Коментари: 0 Гласове:
2



 Прочит: Авакум 3:16-19   „Но аз ще погледна към Господа, ще чакам Бога на спасението си; Бог мой ще ме послуша.“ (Михей 7:7)




  ЕДин от любимите ми библейски пасажи е молитвата на Авакум. Тя ми стана много близка на сърцето веднъж, когато акумулаторът ми отказа на път към дома. Спрях на паркинга на близкия търговски център, защото заваля. Стъмваше се, с дъщерите ми бяхме гладни и нямах почти никакви пари - дори да се обадя по телефона. Отидох при едни полицаи наблизо, помолих ги за помощ да се обадя на съпруга си и когато се върнах в колата, започнах да се моля на глас. Скоро около нас се събраха хора, които ни предложиха помощ. В този толкова стресиращ момент почувствах Божието присъствие. Въпреки че проблемът не можеше да се реши веднага, започнах да се успокоявам. Да си вярващ, не означава просто да ходиш на църква в неделя и да пееш химни. Вярващият човек търси Бога и Го прославя всеки ден, независимо от обстоятелствата. Пророк Авакум изпитваше дълбока тревога, но се молеше и славеше Господа. Той ни напомня да бъдем търпеливи. Бог не го беше забравил, няма да забрави и нас.


    МОлитва: Верни Боже, помагай ни да не забравяме, че сме Твои, когато над нас се спуска мрак. Усилвай нашата решителност да Те прославяме при всякакви ситуации. В името на Исуса, амин.

    Мисъл за деня: В моменти на криза ще остана силна и ще прославям Бога.

    Анджелина Афу (Панама)
      "НИКАК НЯМА ДА ТЕ ОСТАВЯ И НИКАК НЯМА ДА ТЕ ЗАБРАВЯ." (Евреите 13:5)

    Да се молим за: ПОЛИЦАИТЕ.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1479154
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930