Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2022 11:48 - УПОРИТОСТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 303 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ПРОЧИТ: Исая 40:28-31   „... онези, които чакат Господа, ще подновят силата силата си, ще се издигат с крила като орли, ще тичат и няма да се уморят, ще ходят и няма да отслабнат.“ (Исая 40:31)

    Когато бях млад и тръгвах на дълъг път с колелото си, този стих се превръщаше в реалност за мен. Спомням си как някои хълмове в далечината изглеждаха толкова високи, че ми се струваха невъзможни за изкачване. Наближаващото препятствие будеше у мен страх и мисли да се върна обратно. Но винаги ги преодолявах и продължавах и винаги с изненада откривах, че при изкачването тези мисли се изпаряват. Трудността ставаше все по-преодолима и стигах до върха. Изискваха се повече усилия, но въртях педалите и постигнатата цел ми вдъхваше чувство на сигурност и удовлетвореност. Колко пъти всеки от нас се изправя пред висок хълм в живота си? Със силна вяра в Бога и решителност можем да преодоляваме трудностите, които могат да ни откажат. Всяка победа ни прави по-силни, а каляването на вярата ни може да помогне и на другите да постигнат същото.

    Молитва: Господи, давай ни сила и мир, за да не отстъпваме от своите отговорности и да приемаме всяка възможност, която е пред нас, амин.

    Мисъл за деня: Бог може да ми помогне с готовност да постигам целите си.

    Крейг Санфорд (Канзас, САЩ)

    „За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява.“  (Фил. 4:13)

    Да се молим за: ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1486855
Постинги: 2478
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930