Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2022 04:00 - БЕЗ ИЗВИНЕНИЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 92 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Лука 14:15-20


„Друг каза: Купих си пет впряга волове и отивам да ги опитам; моля ти се, извини ме.“ (Лука 14:19)


    Когато бях на 8, учителката ми каза, че пиша добре. Това беше първият път, когато някой ми каза, че съм добра в нещо. Като тийнейджърка, пишех понякога за едно списание и се надявах да ме публикуват. Но винаги, когато чувствах Божия призив да напиша нещо по-сериозно, трябваше да се занимавам с други неща, които отнемаха вниманието ми. Докато завърша гимназията, се убедих, че никой няма да има интерес към това, което пиша. Цели десетилетия отхвърлях Божия призив. С молитва и подкрепа реших да го последвам тази година. В Евангелието според Лука Исус разказва за един човек, който дава голяма вечеря. Един по един обаче поканените започват да се извиняват, че няма да дойдат, като изтъкват различни причини. Единият трябва да види нивата си, другият - да се погрижи за своите животни. Не сме ли се извинявали всички ние така на Бога? Някой обича да готви, но не иска да служи в социална кухня. Хора, които са добри с техниката, отказват да помогнат за църковен проект, който се нуждае от техните умения. Представете си всички неща, които могат да се свършат, ако престанем да си намираме извинения! Ако даваме всичко, което можем, светът ще  бъде много по-добър, какъвто иска Бог.


    Молитва: Вечни Боже, прости ни, че си намираме извинения. Продължавай да направляваш стъпките ни, за да Ти служим с цялото си сърце. Молим се в името на Исус, амин.


    Мисъл за деня: Споделянето на това, което имаме, за да служим на другите, прави света по-добър.

    Кели Десклос-Естес (Вирджиния, САЩ)

    Да се молим: ДА ИЗПОЛЗВАМЕ ТОВА, КОЕТО БОГ НИ Е ДАЛ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478941
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930