Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2022 04:24 - НЕ СМЕ САМИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 137 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Даниил 3:13-30



„... подкрепяни с пълна сила (...) да издържите и дълготърпите всичко с радост; като благодарите на Отца, Който ни удостои да участваме в наследството на светиите в светлината ...“ (Кол. 1:11-12)


    След прекараната в детската болница нощ с моята дъщеря не се зарадвах, че телефонът звъни в 7 часа сутринта. Видях, че е най-големият ми син, Бари, който беше лежал няколко дни в друга болница заради грип. Въпреки умората вдигнах телефона, но не беше Бари. Беше медицинска сестра, която ми съобщи, че е починал. Бари беше диабетик и имаше бъбречна недостатъчност, но от известно време беше постигнал голям напредък. Предстоеше да се дипломира в колежа, където работеше от 17 години и внезапната му смърт изглеждаше жестока на фона на случващото се с него. Скръбта и притеснението за състоянието на дъщеря ми ме водеха към отчаяние. По време на една проповед нашият пастор отбеляза, че Бог не извади от огнената пещ Седрах, Мисах и Авденаго, но ги предпази от пламъците. Най-накрая осъзнах, че Господ не ни обещава да не преминаваме през трудности. Исус казва на Своите ученици, че в света ще имат скръб (Йоан 16:33). Но Бог ни обещава да бъде с нас през цялото време, през каквото и да преминаваме. Въпреки огромната скръб, която изпълни сърцето ми, аз намирам сила в обещанието, че Бог ще бъде до мен и ще промисли за добро (Римл. 8:28).


  Молитва: Отче, Който ни обичаш безкрайно, благодарим Ти за Твоето присъствие в трудностите. Помагай ни да намираме сила в Тебе. Молим се в името на Исус, амин.


    Мисъл за деня: Бог ще бъде с мен през всички трудности.

    Донъл Кинг (Тенеси, САЩ)


    Да се молим за: РОДИТЕЛИ, КОИТО СКЪРБЯТ ЗА СВОЕТО ДЕТЕ.  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478474
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930