Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2021 04:00 - С МИСЪЛ ЗА БЪДЕЩЕТО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 229 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Исая 23-25; Фил. 1 и Фил. 1:3-11



„Онзи, Който е започнал добро дело във вас, ще го усъвършенства до деня на Исус Христос.“ (Фил. 1:6)


  „Какъв искаш да станеш, като пораснеш?“ - често ми задаваха този въпрос, когато бях малък. Отговорите се променяха във всеки пореден етап на моето израстване: доктор, пожарникар, мисионер, водач на хвалението, физик или по-точно Макгайвър (любимият ми телевизионен герой). Сега, като баща на 4 деца, си мисля колко е трудно за тях да отговарят на този въпрос в ранните години на живота си. Има монети, в които ми се иска да кажа на всяко от децата си: „Знам в какво можеш да бъдеш много добър!“ Родителите понякога могат да видят децата повече, отколкото самите деца.


  Такъв е подхода на Павел към вярващите във Филипи, които обича и за които се моли (Фил. 1:3). Той може да види тяхното бъдеще и знае какви ще станат, когато всичко приключи. Библията ни дава велико откровение за края на историята - възкресението и възстановяването на всичко (вж. 1 Кор. 15 и Откр. 21). Но също така ни казва и Кой пише историята.


  Във встъпителните думи на едно писмо, което пише от затвора, Павел напомня на вярващите във Филипи: „Онзи, Който е започнал добро дело във вас, ще го осъвършенства до деня на Исус Христос“ (Фил. 1:6). Господ започва това дело и Той ще го завърши. Думата „усъвършенства“ е изключително важна, защото Всемогъщият не оставя нищо недовършено.        Г. Пакиам


  Господи Исусе, благодаря ТИ, че си поел грижата за моята история. Нейното развитие и финал не зависят от мен. Предавам живота си на Теб. ПОмогни ми да Ти се доверявам, амин.


  НА КОЙ ЕТАП ОТ СВОЯТА ЖИТЕЙСКА ИСТОРИЯ СЕ НАМИРАТЕ? КАК МОЖЕТЕ ДА СЕ ДОВЕРИТЕ НА ХРИСТОС ДА ВИ ВОДИ И УСЪВЪРШЕНСТВА?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478751
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930