Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2020 04:00 - УПОВАНИЕ В БОГА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 191 Коментари: 0 Гласове:
2



 Прочит: Исая 40:26-31


„Уповавай на Господа от все сърце и не се облягай на своя разум. Във всичките си пътища признавай Него и Той ще оправя пътеките ти.“ (Притчи 3:5-6)

  Жена ми започна втора химиотерапия в рамките на четири години. Опитвах се да бъда силен и да уповавам на Бога. Всеки ден се молех Той да я изцери бързо. Очаквах Божия отговор веднага.

  Благодарен съм за годините, които Господ ми подари с моята обична съпруга и се надявам да сме с Него, когато свърши житейският ни път. Но сега не угасва надеждата ми тя да бъде изцелена напълно. Днешният прочит ме насърчава да търся него за разбиране, затова се надявам на Неговите обещания и библейското Слово. Бог ни е обещал, че ще бъдем силни дори в човешката си слабост, ако се уповаваме на Неговата сила.

  Молитва: Небесни Татко, давай ни смелост да посрещнем неизвестното чрез вяра в Теб. „Отче наш, Който си на небесата - да се святи името Твое, да дойде царството Твое, да бъде волята Твоя, както на небето, така и на земята. Хлябът наш насъщен, дай го нам и днес, и прости ни дълговете наши, както и ние прощаваме на нашите длъжници. Но не ни въвеждай в изкушение, но избави нас от лукавия. Защото е Твое царството и силата, и славата, во веки, амин.“

  Мисъл за деня: Мога да намеря сила само в упованието в  Христос. Гари Киди (Калифорния)

  Да се молим за: ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА, БОЛНИ ОТ РАК.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1477142
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930