Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2020 04:00 - БОГ Е НАБЛИЗО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 198 Коментари: 0 Гласове:
2



 Прочит: Псалом 42:1-5



„Защо си отпаднала, душо моя? И защо се смущаваш дълбоко в мен? Надявай се на Бога; защото аз още ще Го славословя за помощта от лицето Му.“ (Пс. 42:5)

  Едно от първите неща, които научих като неделна учителка беше, че децата винаги плачат за родителите си. Неделя след неделя едно дете от групата започваше да плаче веднага щом спираше да вижда хората, с които се чувстваше сигурно.


  Винаги обяснявам на децата, че техните родители са наблизо и че са ги довели, за да научат нови неща. Искам те да разберат, че неделното училище не е мястото, където мама и татако ги изоставят, за да отидат на богослужение.

  Едно сериозно житейско предизвикателство разклати устоите на целия ми свят, накараме да се почувствам безнадеждна и ми помогна да разбера как се чувстват тези малки деца. Сега, като погледна назад, се питам: „Защо трябваше да се страхувам? Защо животът е толкова сложен? Защо се чувствах толкова самотна?“ Моят Господ винаги е бил наблизо, но е искал да ме научи на нещо и да изгради моя характер.

  Сега, когато нещата в живота ме карат да се чувствам далеч от Бога, се припомням децата в неделното училище. Тогава с подновена надежда си казвам: „Бог е наблизо.“

  Молитва: Святи и любящи Боже, давай ни сила чрез Своето присъствие, когато се нуждаем от подкрепа, амин.

  Мисъл за деня: Ще търся Божието присъствие във всичко, с което се заемам. Амин. Естер Салданя (Мексико)

  Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО СЕ ЧУВСТВА ИЗОСТАВЕН.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446478
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031