Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2020 04:00 - ТРЕПЕТЛИКИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
0



 image   прочит: Фил. 4:6-9

  „А сам Господ на мира да ви дава мир винаги и всякак.“ (2 Сол. 3:16)

  Веднъж, когато бях в Горния полуостров на Мичигън, вниманието ми беше привлечено от две дървета. Листата на околните растения бяха неподвижни, но листата на тези две дървета трептяха и при най-лекия полъх на вятъра. Посочих ги на жена ми и тя ми каза, че ги наричат трепетлики. Порази ме вида на тези потрепващи листа. Докато другите дървета изглеждаха спокойни и неподвижни, листата на трепетликата се раздвижваха и при най-лекия ветрец.

  Понякога се чувствам като трепетликата. Хората около мен сякаш живеят без притеснения, изглеждат стабилни и сигурни, докато аз съм чувствителен и най-дребният проблем може да обезпокои сърцето ми. Гледам другите вярващи и се чудя на тяхното спокойствие, питайки се защо собственият ми живот толкова лесно се изпълва с вълнение? Добре че Писанието ми напомня, че истинското, стабилното спокойствие може да се намери в Божието присъствие. Ап. Павел пише: „А сам Господ на мира да ви дава мир винаги и всякак; Господ да бъде с всички ви“ (2 Сол. 3:16). Бог не само предлага мир. Той самият е Господ на мира.

  Когато настъпят тревожните периоди на живота, добре е да знаем, че истински мир можем да намерим в Бога. Той е източникът на всеки мир. Б. Краудър


  Принце на мира,научи ме да намирам в Теб успокояващата сила на Твоето присъствие. Укрепи ме днес със Своя мир и ми дай стабилността, която ми е необходима в този свят, изпълнен със смут. Амин.


  МИРЪТ Е НЕЩО ПОВЕЧЕ ОТ ЛИПСА НА КОНФЛИКТ. МИРЪТ Е БОЖИЕТО ПРИСЪСТВИЕ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1487954
Постинги: 2478
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930