Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2020 12:17 - НАИСТИНА ЛИ ИСКАШ?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 149 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Евреи 12:4-11

„Ето, блажен е онзи човек, когото Бог изобличава; затова не презирай наказанието от Всемогъщия ...“ (Йов 5:17)

image



  Като дете смятах думата „дисциплина“ за нещо лошо. Трудно ми беше да променя гледната си точка по този въпрос. Отгледана съм в християнско семейство, но едва на 30 години, когато се изправих пред серизона криза, станах съзнателна християнка. Започнах да чета за християнската дисциплина - за молитвите, за богослуженията, изучаването. Тези неща, макар да се гледаше на тях като на задължения, приемах с охота. Но когато прочетох, че постът, уединението, скромният начин на живот, покорството и изповедта носят радост, си помислих: „Тези хора шегуват ли се?“ Но през годините Бог ме научи, че всички тези практики ме приближават все повече към Него и ми носят духовна сила. Те ми помагат да живея според Божията воля. С тяхна помощ успявам да избегна суетата на този свят, за да чуя псно тихия и нежен Божи глас (3 Царе 19:12). И наистина ми донесоха радост. Разбрах, че с много любов Бог ни учи и подкрепя, за да можем да вършим Неговото дело. Сега, когато се почувствам изкушена от леността или усетя, че съм се отдалечила от Бога, си задавам въпроса: „Сюзън, наистина ли искаш да познаваш Господ по-добре?“ Да, наистина искам.

  Молитва: Велики Боже, помогни ни да усещаме Твоята любов и да не гледаме на духовните практики като на нещо обременяващо. Нека чувстваме радостта от активния християнски живот, амин.

  Мисъл за деня: Кое ме води по-близо до Бога? Сюзън Кинг (Тексас)


  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ИСКАТ ДА ВОДЯТ ДИСЦИПЛИНИРАН ХРИСТИЯНСКИ ЖИВОТ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478312
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930