Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2017 06:00 - ТЪРПЕНИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1039 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 „Направи ме, Господи, да позная пътищата Ти, научи ме на пътеките Си. Води ме в истината Си и ме учи; защото Ти си Бог на спасението ми; Теб чакам цял ден.“ (Псалом 25:4-5)

За прочит: Псалом 25:1-10

При третото телефонно позвъняване чух същото гласово съобщение: „Моля, изчакайте, защото всички наши служители са заети.“ Силна музика звучеше в ухото ми и ми се искаше да затворя. Вече чаках от близо 10 минути и не можех да направя нищо. 
Често изгубвам търпение, трудно ми е да чакам. Това ме прави нервен и ми пречи да си върша работата и да осъществявам плановете си. Просто пропускам възможности да направя нещо важно или да помогна но някого. 
Отне ми доста години да разбера, че Божието време много се различава от нашата представа за време. Когато се замислям за Неговата вярност и съвършена мъдрост, си спомням, че мога да възложа на Бога моето нетърпение, притесненаята си, дори неуспехите. Пророк Исая ни дава следното обещание: „Затова Господ ще чака, за да се смили над вас ... блажени всички, които Го чакат.“ (30:18). Разбирам, че колкото повече чакам търпеливо и се уповавам на Бога, толкова по-лесно ми е в трудни ситуации да реагирам с търпение и любов.

Молитва: Благодарим Ти, Татко, за милостта Ти към нас. Прости нашето нетърпение и изцели всяка рана, която сме нанесли на някого заради него. Амин.

Мисъл на деня: Бог награждава търпението ни с мир.

Автор: Уолтър Марис (Мисури)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА БЪДАТ ПО-ТЪРПЕЛИВИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1487910
Постинги: 2478
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930