Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2022 04:00 - СЪВЪРШЕН ПРИМЕР
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 505 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пример: 1 Петр. 2:18-24 „... когато Го хулеха, с хула не отвръщаше; когато страдаше, не заплашваше; а предаваше делото Си на Този, Който съди справедливо.“ (1 Петр. 2:23)

    Скоро напуснах работата си, защото ръководството не се отнасяше с мен справедливо. Малко преди напускането си получих информация, която щеше да донесе конфликти между началниците. Изкуши ме мисълта да я използвам, за да си върна за ужасното отношение, което бях получила от тях. Точно по това време четях за смъртта на Исус и начина, по който Той говори за Своите мъчители от кръста: „Отче, прости им, защото не знаят какво правят“ (Лука 23:34). Замислих се - ако Исус е простил на тези, които Го разпъваха на кръста, колко повече аз трябва да имам готовност да простя на тези, които проявяваха несправедливост към мен? Когато погледнах на ситуацията по този начин, желанието за възмездие се изпари. Проблемът ми изглеждаше нищожен в сравнение с Христовите страдания, а Христос се отнесе милостиво и с разбиране към Своите врагове. Следвайки примера на Исус, взех решение да простя и започнах да чувствам мир в сърцето си. Вече не ме измъчваше желанието да отмъстя. Научих се да поглеждам на нещата от перспективата на моя Спасител и да постъпвам, както би постъпил Той.

    Молитва: Небесни Отче, когато сме изкушени да отмъщаваме, помагай ни да гледаме на ситуациите през Твоя поглед и да следваме примера на Твоя Син, амин.

    Мисъл за деня: Исус е съвършеният пример за простителност.

  Хайди Клинг-Нюмън (Пенсилвания САЩ)

    Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ИМАТ ПРОБЛЕМИ НА РАБОТНОТО МЯСТО.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1477815
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930