Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2022 04:00 - ИСТИНСКИ УЧЕНИК
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: йеремия 46-47; Евреи 6 и Йоан 15:1-8



„Аз съм лозата, вие сте пръчките.“ (Йоан 15:5)


  Крисчън Мустад притежаваше семейна реликва - пейзаж от Ван Гог. Когато го показа на колекционера Оугъст Пелерин, последният го погледна само веднъж и заяви, че не е автентичен. Мустад скри картината на тавана си, където тя остана в продължение на 50 години. След смъртта му творбата бе подлагана ан оценка четери десетилетия наред. Всеки път беше приемана за фалшива, докато през 2012 г. един експерт използва компютър, за да преброи разделението между влакната в платното. Специалистът установява, че то е било отрязано от платното на друго произведение на Ван Гог. През цялото време Мустад е притежавал оригинал.


  Дали понякога се чувствате като „фалшификат“? Страхувате ли се, че ако хората ви изследват, ще видят колко малко се молите, давате или служите? Изкушавате ли се „да се скриете на тавана“, далеч от любопитни погледи?


  Погледнете по-дълбоко в сърцето си. Ако сте се отвърнали от грешните пътища на света и сте положили вярата си в Христос, тогава вие и Той принадлежите към едно и също „платно“ или това съответства на описанието, което Той представя: „Аз съм лозата, а вие сте пръчките“ (йоан 15:5). Вие сте свързани органически с Него в едно цяло.  Пребъдването в Христос ви прави истински  Негов ученик. Това е единственият начин да подобрите „картината“ си. Той казва: „Който пребъдва в Мен и Аз в него, той дава много плод, защото отделени от Мен, не можете да направите нищо.“ (ст.5)   М. Уитмър


  Господи Исусе, желая да пребъдвам в Теб като пръчка, която се държи за лозата, амин.


  ИМА ЛИ НЕЩО, КОЕТО ВИ КАРА ДА СЕ ПИТАТЕ ДАЛИ СТЕ ИСТИНСКИ ХРИСТОВ УЧЕНИК? КАК МОЖЕ ТОЗИ СТРАХ ДА ВИ ПРИБЛИЖИ КЪМ НЕГО?  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1437666
Постинги: 2432
Коментари: 24
Гласове: 1689
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031