Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2022 04:00 - ИЗПРАТИ МЕН!
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Притчи 3-5; 2 Кор. 2 и Исая 6:1-8



„После чух гласа на Господа, КОйто казваше: Кого да изпратя? ... Тогава казах: Ето ме, изпрати мен.“ (Исая 6:8)


  Когато шведския мисионер Ерик Лунд почувствал призив от Бога да отиде във Филипините за мисионерско служение в края на 80-те години на 19 в., той незабавно се подчинил. И независимо от слабия успех, той останал убеден в Божия призив. Един ден Господ го срещнал с филипинец на име Браулио Маникан и споделил с него благовестието. По-късно Лунд и Маникан заедно превеждат Библията на местния език и впоследствие поставят началото на първата мисионерска база на Филипините. Много хора се обръщат към Христос, понеже Лунд, подобно на пророк Исая, е реагирал на Божия призив.


  В Исая 6:8 Бог търси някой, желаещ да отиде в Израил да изяви Неговото правосъдие за настоящето и надеждата за бъдещето. Исая смело откликва: „Ето ме, изпрати мен“. Той не мисли, че има квалификация за това, понеже вече е признал, че е „човек с нечисти устни“ (ст.5), но реагира с готовност, защото е бил свидетел на Божията святост, разпознал е своята греховност и е получил Неговото очистване (ст.1-7).


  Дали Бог ви призовава да извършите нещо за Него? Въздържате ли се? Ако е така, припомнете си всичко, което Той е направил за вашето спасение чрез Христовата смърт и възкресение. Той ни е дал Святият Дух да ни помага и води (Йоан 14:26-15:26-27)и ще ни подготви, за да изпълним призванието Му. Подобно на Исая, нека отговорим: „Изпрати мен“.                                  Ф. Джаландо-он


  Господи, благодаря Ти, че ме призоваваш и ме правиш способен да Ти служа. помогни ми да гледам на това като на привилегия и да Ти служа с готовност, амин.


  БОГ ПРИЗОВАВА ЛИ ВИ ДА НАПРАВИТЕ НЕЩО ЗА НЕГО? КАКВО ВИ СПИРА ДА ОТГОВОРИТЕ ПОЛОЖИТЕЛНО?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478210
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930