Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2022 04:00 - САМОАНАЛИЗ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 204 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Пс. 129-131; 1 Кор. 11:1-6 и Плачът на Йеремия 3:37-42



„Нека издирим и изпитаме пътищата си и нека се върнем при Господа.“ (Пл. на Йер. 3:40)


  Наскоро четох една част от купчината писма, които баща ми е пращал на майка ми по време на Втората световна война. Той е бил в Северна Африка, а тя е в Америка. Татко, като втори лейтенант в Американската армия, е имал задачата да цензурира писмата на войниците, като заличавал определена информация, която би могла да попадне в ръцете на врага. Така че, беше доста забавно да видя на плика на писмата до съпругата му знак, на който пише „Цензурирано от 2-ри лейтенант Джон Бранън“. Той беше премахвал части от собствените си писма!


  Да цензурираме сами себе си е добра идея. На няколко пъти в Писанието, авторите споменават важността на това да изследваме внимателно себе си, за да видим какво не е наред - какво у нас не почита Бога. Псалмопевецът, например, се моли така: „Изпитай ме, Боже, и познай сърцето ми ... и виж дали има в мен оскърбителен път“ (Пс. 139:23-24).



Йеремия пък казва: „Нека издирим и изпитаме пътищата си и нека се върнем при Господ“ (Пл. на Йер. 3:40). А Павел, говорейки за важността да познаваме състоянието на сърцето си преди Господна трапеза, казва: „Да изпитва човек себе си“ (1 Кор. 11:28).


  Святият Дух може да ни помогне да се отвърнем от всяко отношение и действие, което не е угодно на Бога. Затова, преди да започнем своето ежедневие, нека се спрем, за да проверим себе си, така че да можем да „се върнем при Господа“ във взаимоотношенията си с Него.                    Д. Бранън


  Изпитай ме, Боже, и познай сърцето ми. Виж дали трябва да направя някакви промени днес, докато се стремя да Те познавам повече и да Ти служа по-добре. Амин.


  КАК ЩЕ СЕ ОПИТАТЕ ДА ИЗВЪРШИТЕ ДУХОВЕН САМОАНАЛИЗ ДНЕС? КОИ ДВЕ НЕЩА ВИ ХРУМВАТ, КОИТО БИХТЕ МОГЛИ ДА ПРЕМАХНЕТЕ, ЗА ДА ПОДОБРИТЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА СИ С БОГА?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1477431
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930