Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2022 04:00 - ЛЮБИМЕЦЪТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Йов 20-21; Деян. 10:24-48 и Битие 37:2-4, 17-24



„Както Аз ви възлюбих, така и вие да се обичате един друг.“ (Йоан 13:34)


  Братът на моя съпруг живее на 500 км разстояние. Въпреки това, Гевин винаги е бил любим член на семейството, заради своето чувство за хумор и добро сърце. Откакто се помня обаче, всички негови братя и сестри винаги са се шегували (добронамерено) относно положението му като любимец на майка им. Преди време те дори му подариха тениска с надпис: „Аз съм любимецът на мама“. Докато всички ние се забалвявахме с тези шеги, реалното фаворитизиране е нещо сериозно.


  В Битие 37 четем за Яков, който подарява на малкия Йосиф шарена дрешка, което за другите муд еца е било ясен знак за предпочитание (ст.3). Без никаква дискретност, посланието на дрехата е заявявало: „Йосиф е любимият ми син.“


  Показването на предпочитания в едно семейство може да бъде смазващо. Майката на яков, Ревека, го предпочитала пред другия си син - Исав, което довежда до конфликт между двамата братя (25:28). Това неправилно поведение продължава, когато Яков има предпочитание към Рахил (майката на Йосиф) пред другата си съпруга - Лия и по този начин създава разногласия и болка (29:30-31). Без съмнение, тази нишка на поведение е нездрава база, от която тръгва презрението на братята на Йосиф към техния по-малък брат и заговорът за убийството му (37:18).


  Когато става дума за нашите взаимоотношения, понякога е трудно да бъдем обективни. Но важното е да не проявяваме лични предпочитания и да обичаме всеки около нас, както нашият Баща ни обича.       С. Х. Каспър


  Любящи Боже, помогни ми да избягвам нездравите предпочитания във взаимоотношенията ми с другите. Помогни ми да виждам хората, както Ти ги виждаш и да се отнасям към всеки честно и без фаворизиране, амин.


  КОГА СТЕ СЕ СЪПРОТИВЯВАЛИ СРЕЩУ ТОВА ДА ПОКАЖЕТЕ ПРЕДПОЧИТАНИЯ? КАК БОГ ВИ ПОМАГА ДА СЕ ОТНАСЯТЕ КЪМ ВСИЧКИ ЕДНАКВО?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1477431
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930