Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2021 04:01 - РАДОСТ ДНЕС
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 544 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Псалом 139:13-18


Да не кажеш: Коя е причината, че предишните дни бяха по-добри от сегашните? Защото не питаш разумно за това.“ (Еклисиаст 7:10)


  Спомням си с умиление за добрите стари времена. Радиото ми беше настроено на ретро станция, гледах стари филми по телевизията и се дразнех от супермаркетите, които никнеха като гъби в квартала. Когато един такъв замени пазара до нас, отидох да пазарувам там. Впечатлих се, че е много добре зареден и достатъчно широк. Това ми даде повод да потърся и други радиостанции и телевизионни канали и за моя изненада, много от тях ми харесаха. Колко бях пропускала, живеейки в миналото!


  Лесно е да се придържаме към познатите неща от миналото, но така губим ентусиазма от настоящето и надеждата за бъдещето. В днешния прочит пасалмистът ни казва, че Бог е записал всичките ни дни още преди да сме били родени. Той познава миналото и настоящето ни и ще бъде с нас в нашето бъдеще. Ако не се движим напред, можем да пропуснем благословенията, които Той е приготвил за нас.


  Следвам волята на Бога да живея пълноценно днес и това ми носи радост и ме прави по-добър вестител на Неговата любов.  Всеки ден се питам: „Какво ново преживяване ме очаква днес?“



Молитва: Небесни Отче, доверяваме Ти се с целия си живот - минало, настоще и бъдеще. Нека всеки ден живеем с радост от това да Ти служим, амин.



Мисъл за деня: „Този е денят, който Господ е създал; нека се радваме и се развеселим в Него.“ (Псалом 118:24)


  Моника Андерман (Ню Йорк, САЩ)


  Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО СЕ ОПИТВА ДА ПРИЕМЕ ПРОМЯНАТА.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1481603
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930