Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2021 04:00 - КЪМ ХЪЛМОВЕТЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 736 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прочит: Псалом 121:1-8



Издигам очите си към хълмовете. Откъде иде помощта ми? Помощта ми е от Господа, Който е направил небето и земята.“ (Пс. 121:1-2)


  Преди да стане кадет, моят син и останалите кандидати бяха подложени на сериозмо физическо изпитание. Аз и майка му го подкрепяхме през цялото време - пишехме му, молехме се за него и го насърчавахме да чете Псалом 12, който ни е любим. Този псалом беше насърчение за него точно там - в Колорадските планини: „Издигам очите си към хълмовете. Откъде иде помощта ми? Помощта ми е от Господа, Който е направил небето и земята.“ Ние често казвахме на сина ми да издига поглед към върховете, които го заобикалят и да не забравя откъде идва помощта.


  Когато подготовката приключи, синът ни сподели, че вярата в Христос и нашето насърчение са му помогналид а премине по-леко през това изпитание. Когато стана кадет, той продължи да уповава на Бога и редовно ходеше на църква. През двадесетте години служба като пилот той беше уверен, че Господ е близо. 


  Когато се сблъскаме с изпитание - болест, загуба на близки хора, безработица - можем да прочитаме Псалом 121 и да издигаме очите си към Господа, от Когото идва помощта ни.


  Молитва: Благодарим Ти, о, Господи, че винаги можем да се обърнем към Теб с увереност, че си с нас и се грижиш за нас, амин.


  Мисъл за деня: Където и да съм, мога да търся Божията помощ. Доналд Хъфман (Сев. Каролина)


  Да се молим за: СЛУЖИТЕЛИТЕ В АРМИЯТА.  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1487431
Постинги: 2478
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930