Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2020 04:00 - СЪБУЖДАНЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 384 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 1 Пет. 5:1-9

„Бъдете трезвени, будни. Противникът ви, дяволът, обикаля като ревящ лъв, като търси кого да погълне.“ (1 Пет. 5:8)

  Една ранна есенна сутрин, когато отивах с колата на работа по тъмно, изведнъж се стреснах. Нещо кафяво премина през светлината на фаровете и последва звук от удар. Бях блъснал една сърна, карайки със скорост 110 км в час! Беше удар на косо и колата ми нямаше повреда (а също и сърната, доколкото можах да преценя), но това истински ме разтърси. Бях в обичайното си настроение на „автопилот“ по познатия път към офиса, но това преживяване ми подейства като студен душ. Сега бях напълно буден и се опитвах да успокоя бързото биене на сърцето си. Това беше най-неприятното събуждане.    Ап. Петър ни предлага друг вид събуждане  - неприятно, но необходимо. Той ни приготвя за духовна битка със силен враг. Петър предупреждава: „Бъдете трезвени, будни. Противникът ви, дяволът, обикаля като ревящ лъв, като търси кого да погълне.“  Това е призив да се събудим, да видим опастността и да бъдем готови за нападението на духовния противник!

  Само когато осъзнаваме опастността, която ни се изпречва всеки ден, тогава съзнателно ще търсим помощта, от която се нуждаем. И само ако сме нащрек, ще се облягаме на силата на нашия Господ, Който е по-велик от духовния ни враг.  -  Б. Краудър

  Злото навсякъде нас окръжава, но то е безсилно за теб и за мен. Щом мощният Господ за нас се сражава, врагът ще отстъпи назад победен.  -  Спер

  ЖИВОТЪТ НА ХРИСТИЯНИНА Е БОЙНО ПОЛЕ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1481603
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930