Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2018 05:00 - НАЙ-ПРЕКРАСНОТО МЯСТО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 159 Коментари: 0 Гласове:
0



 „В дома на Моя Отец има много обиталища; ако не беше така, Аз щях да ви кажа, защото отивам да ви приготвя място.“ (Йоан 14:2)

За прочит: Йоан 14:1-7

Живяла съм на много места, след като с родителите и братята ми напуснахме Латвия, за да избягаме от комунистическия режим. В началото живяхме за известно време в Полша и Германия. После успяхме да имигрираме в Съединените Щати. Всичко, кото помня от ранното си детство в Латвия, е пианото във всекидевната, а което леля ми свиреше. Един ден потърсих адреса в интернет и открих, че къщата се продава. Имаше снимка на обзаведените стаи със стъбилни дървени подове.
Докато си представях какво ли щеше да бъде, ако живеех в тази къща, си спомних за цитирания днес библейски стих. Разбира се, мисълта да се върна в родния си дом не беше реалистична, но аз се замислих за дома, който ме очаква в небето. Бог се грижи за мен на тази земя и съм уверена, че каквото и да се случи, Той няма да ме забрави. Мястото, което ми е приготвил Исус, е много по-красиво от родната къща, която ми навява хубави спомени. Всеки ден благодаря на Господ за Неговото прекрасно обещание.

Молитва: Боже на спасението, благодарим Ти, че се грижиш за нас и че ни даряваш вечен живот, амин.

Мисъл за деня: Небесният дом, който е приготвен за нас, е много по-прекрасен от всеки земен дом.

Автор: Криста Блъм (Охайо)

Да се молим за: ИМИГРАНТИТЕ И БЕЖАНЦИТЕ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1481561
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930