Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2018 05:00 - КАТО ДЪРВЕТА, КОИТО ХОДЯТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
0



 „После пак положи ръце на очите му; и той втренчи очите си, оздравя и виждаше всичко ясно.“ (Марк 8:25)

За прочит: Марк 8:22-26

Да съм младежки ръководител в църквата, не е лесно задължение за мен. Самата аз не съм отглеждала деца в тийнейджърска възраст и нямам голям опит. Но това служение ми донесе възможности, които промениха духовния ми живот.
В един неделен ден миналата есен, вместо да останем за урок след богослужението, с младежите посетихме дом за възрастни хора. Когато отидохме, сестрите сервираха обяда. Младежите говориха с хората от дома, посмяха се с тях, попяха им и дори потанцуваха с тях. Някои посетиха болни, които бяха на легло.
Видях как един от младежите да поздравява мило възрастен мъж. Друг беше седнал до леглото на една възрастна жена и ѝ подаваше кръстче. Тя се усмихваше и го питаше за вярата в Христос. Във всекидневната, едно момче свиреше на китара, докато обитатели на дома украсяваха залата.
Осъзнах, че не съм разбирала колко голям потенциал имат тези млади хора. В онзи ден виждах още по-ясно - като слепеца от днешния прочит. Исус не се отказа от него, както не се отказва и от мен. В действията на младежите през онзи неделен ден видях жив пример за силата на Христовата любов да променя хората.

Молитва: Исусе, помагай ни да споделяме Твоята любов с хората. Благодарим Ти за всички възможности, които ни даваш, за да видим тази Твоя любов в света, амин.

Мисъл за деня: Днес ще търся потенциала, който Бог вижда в другите хора.

Автор: Бренда Салданя (Пуерто Рико)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ЖИВЕЯТ ИЛИ РАБОТЯТ В ДОМОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1486336
Постинги: 2478
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930