Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2017 05:00 - Пример за любов
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
1



 „Никой няма по-голяма любов от това, да даде живота си за приятелите си.“ (Йоан 15:13)

За прочит: Йоан 15:9-17

Ръцете ми бяха пълни с новопристигнали писма, но се спънах в някакъв кабел на пода и ги разпилях във всички посоки. Опитах се да стана след падането, но ми беше много трудно да помръдна.Не разбрах веднага, че бедрото ми е счупено. Колегите ми ме наобиколиха и ми казваха да стоя мирно и да не се опитвам да мърдам. Сълзи се стичаха по очите ми.
„Какво става?“ - попита приятелката ми Шърли. „Страх ме е.“ - прошепнах аз. Тя седна до мен на пода и ми предложи да се облегна на рамото ѝ. Шърли остана близо до мен, докато линейката дойде, и не ме остави след операцията.
Исус може би имаше пред вид Себе Си, когато каза: „Никой няма по-голяма любов от това, да даде живота си да приятелите си.“ Но  освен това Той даде един прекрасен модел, който ние трябва да следваме. През онзи ден Божията грижа към мен се прояви чрез моята приятелка, която ме насърчаваше и подкрепяше. 
Когато жертваме нещо заради своите ближни, ние следваме примера на Христос. Когато някой в живота ми действа като Шърли, той насърчава и мен да действам така, за да съм в помощ на своите ближни.

Молитва: Благодарим Ти, Господи, за Твоята любов и за приятелите, които са изразители на тази любов. Амин.

Мисъл за деня: Бог е с нас в страшните моменти.

Автор: Сю Торней (Калифорния)

Да се молим за: РАНЕНИТЕ ПРИ ИНЦИДЕНТИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478443
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930