Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2017 05:00 - Да търсиш и да намериш
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
1



 „Цялото Писание е боговдъхновено и полезно за поука, за изобличение, за поправление, за наставление в правда.“ (2 Тим. 3:16)

За прочит: 2 Тим. 3:14-17

Понякога излизам на центъра на малкото ни градче рано сутрин, когато единственото отворено магазинче е това за вестници. Хората, които си купуват ведтник, бързат да го разгърнат, за да прочетат нещо интересно. Но какво точно търсят по страниците? Дали търсят некролозите, или бързат да видят отготорите на вчерашната кръстословица? Дали не са написали писмо до редактора и очакват то да бъде публикувано? Илил пък искат да прегледат обявите, а може би са нетърпеливи да научат най-новите клюки? Никога не съм питала някого. Но винаги съм мечтала да имам същото желание ежедневно да търся отговори и напътствия за проблемите си в Божието Слово.
Ние трябва да правим това и в днешния прочит от 2 Тимотей виждаме подкрепа на тази истина. Исус каза на Своите слушатели, че изследват Писанията, понеже мислят, че в тях имат вечен живот. (Йоан 5:39). Павел и Сила насърчаваха хората да изследват Писанията (Деян. 17:11).
Във време на скръб или радост, на недоумение или сигурност, на досада или вълнение съм разбирала, че Божието Слово винаги може да ми даде отговор. Ще ми се още по-ревностно да търся тези отговори.

Молитва: О, Боже, нека Святият Ти Дух ни даде разбиране на Словото днес. Амин.

Мисъл за деня: Божието Слово има какво да ми каже днес.

Автор: Елизабет Ърч (Шотландия)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ТЪРСЯТ БОГ В ПИСАНИЕТО.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468693
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930