Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2021 12:05 - СТИГА С ТЕЗИ СЦЕНАРИЙ ЗА МЕН, ВСИЧКИ ПОМНИТЕ КРАЯТ НА ОКРАДЕНАТА ЛИДИС ОТ ТОРМОЗА НА ЯМБОЛКАТА!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 2146 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 22.04.2021 04:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Ха,ха ...И откога убивам поетеси...Това са гнусни лъжи и висят в сайта! Но нямам отговор тук само трият и пак ще ме изтрият?!Все едно направих клип и го пуснах на лични многократно

9. rosiela - Не ми вреди никак, бабата ме забавлява. Вредила е на млада и талантлива поетеса, която си е отишла от този свят от нейната злоба. А аз й пожелавам Дяволът да си я прибере тази долна смрад. Без извинение

14.04 11:30   към rosiela

УМНИЯТ ЩЕ СЕ СПРАВИ С ВСЯКА СИТУАЦИЯ В КАКВАТО МЪДРИЯТ НЯМА ДА СЕ НАБЪРКА. МЪДРОСТТА Е ВЪЗМОЖНОСТ НА ОПИАТ- ЗНАК ОТ ГОДИНИТЕ. НЯМА СТРАШНО, АКО СИ МЛАД. ВСИЧКО ВЪРВИ ПО РЕДА СИ!ВИЕ СТЕ ПОЕТ, В ТЕЗИ ТЕЖКИ ВРЕМЕНА БЪДЕТЕ УСМИХНАТА- ОМРАЗАТА ВИ ВРЕДИ. ИМАТЕ БОЖИЯТА БЛАГОСЛОВИЯ, А БОГ ИСКА САМО ДОБРОТА И СМИРЕНИЕ ПРЕД НЕЩАТА, КОИТО НЕ ЗАВИСЯТ ОТ ВАС ДА СЕ ПОДОБРЯТ, ПРОМЕНЯТ.

 

За каква млада поетеса ме обвинявате, госпожо мисирке?

Нямам представа-това е по сценарий на Wonder, която е виновна за смъртта на Лидис, а това го знае целият блог.Щом за мен не знаете значи е измислено като техен ответ. Даже не знам скоро да е умирала млада поетеса ,но знаем коя се убива да пише срещу голямата поетеса Маргарита Петкова  и как  дойдоха две смъртти в дома и ,май една след друга. Знаем и астролози- rosiela и apostapostoloff- циганин , а и ямболската вещица макар и изрусена с какво се занимават, дори с магии освен клетви.
Ведрин бе смазан ,къде е той вече ? Смачка го, като първо се сближи с него! Копанарска магия за любов и вярност му натресе, от оня ямболски край , там е пълно с такива и тук има една групичка от там. Така стори и с Лидис, а Р.Копукова само бълва и кълне, с постола магии уж правят....ха, ха! Но смъртта идва само от Ямбол. Усетих я и аз в премеждие, не бе ковид. Ако от Ямболската сфера продължават да идват вибрации на Дявола,просто не ги виждам източниците,проводниците…Рано или късно бумеранг.

 

Сега ..защо мене ме трият , а тях двете не , въпреки ,че имат постове особено едната срещу много поетични и политически личности, дори президента, на всички Ви е ясно защо.
Прочетохте ли коментара на уж журналистката под мой пост вчера ,че съпругата на президента ще я оперират и била много зле, той щял да се „разхожда“ на свиждане?
На мисана, че аз съм била влюбена в Румен Радев?! Ха,ха...

Първо: влезли са под кожата на управата на сайта и няколко важни клечки в поезията. Знаете как.

Второ: Отвън имат доста връзки ..имаха, които притискат админката тук.

Трето: Бруталност, простотия,наглост, злоба,завист  и никакво възпитание, култура. Чак пък творци.

 

Все пак ме светнете ,коя е тази млада поетеса ,която починала заради мене? Аз не ГИ чета днешните писарушки, не ги забелязвам, затова Копукова прави скандалите  с мен ДА БЪДЕ забелязана !

 И то засяга детето ми,   за да е сигурна ,че ще ме подразни  и ще скоча, ще бъде забелязана. Колко е жалка. И да не лъже  в интернета ,че са нейни децата на роднините и?!Но  и тримата лъжат и узурпират сайта. Проблемът не е мой.


Дразни моята силна воля и силен дух!Това пък  е проблем на тези ,които ме пращат при онази с косата.

МИКА ЗАЙКОВА .ЕТО ЕДНА ИСТИНСКА, СИЛНА

БЪЛГАРКА И АКО НЕ БЕ МНОГО СТАРА

С ЧИСТА СЪВЕСТ БИХ ГЛАСУВАЛА

ЗА НЕЯ ДОРИ ЗА ПРЕЗИДЕНТ!

ТУРИ ГИ НА МЯСТОТО , КОИТО СИ ГО ИЗПРОСИХА.

цитирам  герберка:"Това бабе е опасно, не искам повече да го виждам"

Ами да ,опасна е ,защото НЕ СИ ПОПЛЮВА. Обожавам такива силни жени.




 

https://www.youtube.com/watch?v=_zOIxbmFX_4

Запомнящите се реплики на Мика Зайкова при откриването на Народното събрание

А друг президент като  Румен Радев не сме имали!
Да е жив и здрав, смел мъж, човек с главно ч,затова посегнаха и на детето му, баща му, и съпругата му.

Защо никой не пипа децата,внуците на Боко?
Защо Герберите корона ги не мори, а?
Нали ние ,които сме срещу Герб сме вещиците, а ?

Господ Види! Всичко види.



Снощи коментарите ми бяха затворени.Ето тази лепка поетеса,която рано рано рови в блога ми
04:17     23.04.2021 ...и тук ме намери, не си стои там в художествените сайтове, където е модератор!

Доста неща са ми изтрити, установих сега.

Писна ми от навлеци, плагиати и цървули на Герб.

Последни 20 регистрирани посетителя
03:51 - infinitas




Гласувай:
11



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2446261
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031