Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2022 04:00 - БОГАТО НАСЛЕДСТВО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 238 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Ефесяни 1:3-12



  „Защото по благодат сте спасени чрез вяра; и то не от самите вас; това е дар от Бога ...“ (Ефес. 2:8)





  Когато ми предстоеше да получа високо звание в американския флот, приех за свое мотото „Никога не забравяй откъде си тръгнал.“ В младежките си години се отклоних от пътя на вярата, в който с толкова грижи ме водеха моите вярващи родители. Бях забравил откъде съм тръгнал, въпреки че всичко бях получил даром чрез нашия Спасител - Исус Христос. По-късно, във военния кораб насред океана, почувствах дълбока горчивина. В този момент си спомних откъде идвам. Припомних си звуците от молитвата на баща ми през нощта, в която споменаваше имената на своите близки, включително и моето, пред Бога. Разкаях се, посветих се отново на Исус Христос и си обещах, че ще направя всичко възможно да вярвам, да се моля и да насърчавам синовете си и хората около мен, продължавайки християнското наследство, което сам съм получил. Молитва: Небесни Отче, помогни ни да си спомним за Твоята голяма любов към нас, когато забравяме откъде сме тръгнали. Помагай ни да привдигаме тези, които страдат във вярата си, и да ги споменаваме пред Теб, както други са споменавали нас, амин.


    Мисъл за деня: Мога да съм пример във вярата, както някой друг е бил пример за мен.

    Стивън Шофилд (Вирджиния, САЩ)

    Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЛУЖАТ ВЪВ ФЛОТА.    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475522
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930