Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2022 04:00 - БОЖИЕТО БОГАТСТВО В СЛАВА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 100 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Фил. 4:10-19


  „А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христос Исус.“ (Фил. 4:19)


    Беше студена и снежна нощ. Беше ни останала много малко храна. Съпругът ми се беше изнесъл и не се грижеше за мен и трите ни деца. Една вечер се молех и казах на Бога, че храната ни свършва. После изкъпах децата и ги приготвих за вечеря с надеждата, че Той ще се погрижи за нас. Преди да сложа масата, някой почука на вратата. Една приятелка от църквата носеше няколко чанти, пълни с продукти от магазина. Каза, че е имало промоция - два продукта на цената на един. Беше донесла половината продукти за нас. Каза ми: „Святият Дух ми подсказа да ти донеса продуктите.“ Изпълнена с радост, благодарих на Бога, че посрещна нашата нужда. Благословението обаче не свърши дотук. Моята приятелка приготви вечеря и десерт за нас и за своето семейство. Имахме прекрасна храна и чудесна компания. Това преживяване още веднъж ми напомни, че Бог се грижи за всичките ни нужди. Хладилникът и сърцето ми бяха пълни.


    Молитва: Милостиви Боже, изпрати Святият Си Дух при тези, които страдат, и ни помагай да посрещамевсяка нужда според Твоето богатство в слава в Христос Исус, амин.


    Мисъл за деня: Как мога да бъда отговор на нечия молитва днес? Кели Хайзър (Ню Джърси, САЩ)

    Да се молим за: ГЛАДНИТЕ ХОРА В КВАРТАЛА.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445087
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031