Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2022 04:00 - СЕГА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 857 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йоан 5:1-18 „Исус, като го видя да лежи и узна, че от дълго време вече е боледувал, му каза:Искаш ли да оздравееш?“ (Йоан 5:6)


    Всяка събота една група мъже от църквата, в която съм пастор, се събира на закуска в един ресторант наблизо. Това е прекрасна възможност да споделят преживявания и опитност във вярата. Аз се радвам на тези срещи, но понякога умът ми е на толкова други места, само не и в разговора. Притеснявам се дали се чувстват добре, дали новите в групата се чувстват приети, дали сервитьорите нямат нещо против да заемаме няколко маси. Губя основната цел на събирането - да изграждаме вярата и взаимоотношенията си. В Библията виждаме, че Исус не се разсейва от тълпите и винаги чувства присъствието на Своя Отец. Много често четем „Исус видя“ или „като погледна Исус“. В днешния прочит Той беше заобиколен от много хора, но видя болния от дълго време човек. Нищо друго не можеше да отвлече вниманието Му от страдалеца.  Толкова много неща отклоняват нашето внимание. Нека от Исус се учим никога да не пропускаме възможностите, които Бог ни дава всеки ден.





  „защото Аз съм Господ, Който те изцелявам.“ (Изход 15:26)   Молитва: Създателю, помогни ни да спрем, да се съсредоточим и да почувстваме Твоята любов тук и сега, амин.

    Мисъл за деня: Настоящият момент може да е свят.   Крисчън Куун (Илинойс, САЩ)

    Да се молим за: ЛИДЕРИ, КОИТО ИМАТ МНОГО ОТГОВОРНОСТИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472476
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930