Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2022 04:00 - БОГ Е ДОБЪР
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1032 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Псалом 145:1-9 „Благ е Господ към всички; и благите Му милости са върху всичките Му творения.“ (Пс. 145:9)





  Когато преминавах през трудни времена, не можех да разбера какво върши Бог в живота ми. Всички други изглеждаха щастливи, но аз - не. Питах се много неща: защо Бог не отговаря на молитвите ми; защо други хора живеят според интересите си, а аз трябва постоянно да се съобразявам; защо Господ не ме обича; какво са направили другите, че ги обича повече. Постепенно започнах да вярвам, че не съм обичана от Бога и това ми донесе разочарование и отчаяние. Отне ми доста време, за да осъзная, че Бог е добър с мен, и да видя всичките Му благословения. Започнах да забелязвам, че дори когато нещата не вървят според моите очаквания, Бог ги довежда до добър край. Така започнах да Му вярвам и да разбирам, че показва добротата към всеки от нас по различни начини. Може да не разбираме защо ни се случват лоши неща или защо Бог не ни дава нещата, които искаме и от които се нуждаем. Когато се съмняваме в Неговата доброта, нека спрем и се замислим за всичките Му благословения. Това ще ни помогне да осъзнаем, че Господ е бил добър към нас винаги и че продължава да бъде добър.



Еремия 29:11-12  Защото аз зная мислите, които мисля за вас, казва Господ, мисля за мир, а не за зло, за да ви дам бъдеще и надежда. Тогава ще извикате към Мене, и ще отидете та ще Ми се помолите; и Аз ще ви послушам.   Плач Еремиев 3:22-24    „че по милост Господня ние не бяхме довършени, понеже не чезнат щедростите Му. Те се подновяват всяка сутрин; голяма е Твоята вярност.“

    Молитва: Боже, отвори очите ни, за да видим Твоята доброта. В името на  Исус, амин.

    Мисъл за деня: Бог желае само добри неща за мен. Енид Ада Ниномуджини (Танзания)

    Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ ЗАБРАВЕНИ ОТ БОГА.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476130
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930