Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2022 03:38 - РИСКЪТ ДА ОБИЧАШ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 133 Коментари: 0 Гласове:
0



Прочит: Евреи 12:1-3   „Нова заповед ви давам, да се обичате един друг; както Аз ви възлюбих, така и вие да се обичате един друг.“ (Йоан 13:34)


    Когато се прибрах с пълна с покупки кола, двата жерава, които обикалят квартала, вече търсеха храна из двора. Извиках им: „Хей, приятели!“ Обичам тези птици, но сега те така се затичаха към мен, че вместо красиви пера, виждах само приближаващи огромни клюнове. Стори ми се рисковано да тръгна и аз към тях, затова отстъпих. Може би щеше да е по-безопасно, ако изобщо не отивах при тях, но радостта от срещата с такива красиви създания си струваше. Да обичаш хората, също е рисковано - понякога това носи нараняване и загуба. Взаимоотношенията и служението ни правят уязвими, защото отваряме сърцата си за другите. За мен грижата за сина ми, който страда от биполярно разстройство, понякога води до изтощение, но в същото време е една от най-големите привилегии и радости в живота ми. Аз го обуичам и съм готова да понеса страдание. Когато се изкушим да се отдръпнем от любимите си хора, можем да намерим насърчение в примера на Исус. Той пое целия риск от това да ни обича, и никога не се отказа. Беше готов да понесе и кръста заради любовта Си към нас. Ние сме призовани да обичаме хората, както Христос обича нас.





  Молитва: Господи, помагай ни да обичаме като ТЕБЕ. Помагай ни да бъдем смели и да поемаме рискове с хората, амин.


    Мисъл за деня: Да обичаш като Исус, си заслужава риска. Кърстен Паначида (Ню Йорк, САЩ)


    ДА СЕ МОЛИМ ЗА: НЯКОЙ, КОЙТО СЕ СТРАХУВА ДА ОБИЧА.  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1466076
Постинги: 2458
Коментари: 24
Гласове: 1704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930