Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2022 04:00 - БОЖИЯТА УТЕХА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 103 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: 2 Кор. 1:3-11   „Господ е близо до онези, които са със съкрушено сърце, и спасява всеки онези, които са с разкаян дух.“ (псалом 34:18)

    „Имам лоши новини - каза лекарят. - Имаш рак.“ Шок и страх ме изпълниха. Сърцето ми заби и очите ми се напълниха със сълзи. Тогава започнаха безкрайни скенери, прегледи, химиотерапии. Битката с рака се оказа най-тежката в живота ми. НО Бог не ме оставя по този каменист път и чувствам Неговия мир и изцеление. Веднъж, докато седях в чакалнята на онкологията се загледах в лицата наоколо. Видях страх, тревога и отчаяние. Знаех как се чувстват тези хора, защото чувствах същото. Усетих ясния призив на Бога да утеша тези страдащи души, затова реших да се включа като шофьор-доброволец към организация, която подпомага болни от рак, като им осигурява транспорт по  време на лечението.  Докато возя своите приятели, си споделяме как вървят процедурите или просто си говорим за любим ресторант и за времето. Понякога не си казваме нищо, защото няма нужда. Най-важното от всичко е, че имам възможност да показвам Божията милост и да споделям посланието за любовта и надеждата в Исус по начин, който не съм си представяла преди.


  Молитва: Боже, Който ни обичаш безкрайно, помогни ни да забелязаваме хората, които страдат. Нека им помагаме така, както Ти помагаш на нас, амин.

    Мисъл за деня: Божията милост може да говори без думи.   Моли Джонсън ( С.Каролина, САЩ)

    Да се молим за: МЕДИЦИНСКИТЕ СЕСТРИ В ОНКОЛОГИЧНИТЕ ОТДЕЛЕНИЯ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468542
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930