Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2022 04:00 - ЛЪВОВЕ И МЕЧКИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 1 Царе 17:19-37

  „Давид каза още: Господ, Който ме отърва от лапата на лъв и от лапата на мечка, ще ме отърве и от ръката на този филистимец.“ (1 Царе 17:37)


    в продължение на 3 години преминах презпоредица от предизвикателства. Бях диагностицирана с депресия заради професионална преумора и трябваше да се откажа от учителската си професия. Трябваше да се грижа не само за физическото си възстановяване, но и за това как да плащам сметките си и да се изхранвам. Но Бог има грижа за мен и съпруга ми всеки ден. След всеки момент на несигурност осъзнавам колко много мога да разчитам на Бога. През цялото това трудно време виждам как Той усилва нашата вяра, за да се справим с всяко следващо изпитание. Научихме се да се доверяваме на Бога и Неговите обещания. Мисля, че Давид се е чувствал по същия начин, когато е трябвало да се изправи пред Голиат. Въпреки че беше млад воин, Бог го беше пазил и учил да се справя със заплахи, докато пасе стадата на баща си. Той му беше помагал да спасява овцете от лапите на лъв и мечка и Давид се беше научил да Му се доверява. В деня на битката Давид беше уверен, че с Божията помощ може да победи филистимеца. Примерът на Давид може да ни насърчи да вярваме в Божия план, когато се изправяме пред своите „лъвове и мечки“.


  Молитва: Боже, благодарим Ти, че укрепваш вярата ни в моменти на беда. Помогни ни да живеем според Твоето намерение, амин.


  Мисъл за деня: Бог може да използва изпитанията в живота ми, за да укрепи моята вяра.


  Мадлин Тууни (Германия)


    Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО СТРАДА ОТ ДЕПРЕСИЯ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446848
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031