Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2022 04:00 - СПОДЕЛЯЙ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 133 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Римл. 10:1-15   „Как обаче ще призоват Този, в Когото не са повярвали? И как ще повярват в Този, за Когото не са чули? А как ще чуят без проповедник?“ (Римл. 10:14)       Аз съм екстровертен тип човек, но се смущавам да говоря свободно за Христос и за вярата си. Не намирам точните думи, притеснявам се как ще го приемат другите, не съм сигурна, че мога да отговоря на въпроси, които могат да ми зададат. Повече мои познати, които спокойно говорят за своята вяра, с лекота цитират библейски стихове за всеки повод, прочели са много християнски книги и изглежда, че никакви въпроси не ги притесняват. Но аз не мога така. чувствам се неподготвена, за да давам съвети на другите. Един ден почувствах призив просто да запчона да говоря. Скоро той стана толкова силен, че не можех да го пренебрегвам. Помолих се за водителство и смелост и Бог ми отговори с днешния библейски стих. Осъзнах нещо важно - Бог знае, че никога няма да имаме всички отговори, но това не означава, че не трябва да споделяме посланието на Неговата любов. В следващите няколко седмици говорих с много от невярващите си приятели за своята вяра. Повечето ме изслушаха с интерес, някои ми зададоха въпроси, а един дойде на църква с мен. Колкото повече говорех за Исус, толкова по-лесно ставаше. Просто трябваше да слушам и следвам Божието водителство.

    Молитва: Господи, давай ни възможности да говорим с хората за Твоето величие и любов, амин.

    Мисъл за деня: Не е нужно да имам всички отговори, за да говоря за Божията любов.   Дженифър Бриганди (Канада)

    Да се молим за: НОВОПОВЯРВАЛИТЕ ХРИСТИЯНИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472806
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930