Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2022 04:00 - УСИЛИЯТА СИ СТРУВАТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 693 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Псалом 145:13-21



„Господ е близо до всички, които Го призовават, до всички, които с истина Го призовават.“ (Пс. 145:18)

    Когато бях по-млада, молитвата беше част от ежедневната ми рутина. Нареждах я сред ангажиментите за деня и знаех, че трябва да произнеса определени думи. Обикновено просто исках, каквото ми трябваше и се ядосвах, когато не го получавах. Когато израснах във вярата, започнах да искам по-малко, а да споделям с Бога повече, така времето за молитва ме освобождаваше от товара и страха. Открих, че молитвата може да възстановява, особено когато се превърне в истински диалог. сега знам, че молитвата не е рутина, а време, което прекарваме заедно с любим приятел. често изпитваме необходимост не толкова да кажем нещо, а просто да бъдем с него. Опитвам се да слушам повече, отколкото да говоря, и се наслаждавам на времето с Бога. Бог винаги чува и отговаря на нашите молитви, независимо какво сме направили или къде се намираме в духовното си пътуване. От нас се иска само да сме там, да се освободим от всичко, което ни разсейва и да отворим сърцата си за Него. Не винаги успявам да го сторя, но съм разбрала, че усилията си струват.

 
Молитва: Боже, благодарим Ти, че винаги си с нас. Помагай ни да не забравяме, че любовта Ти към нас е постоянна, амин!

    Мисъл за деня: Мога да чувствам Божията любов чрез молитва.

    Абигейл Гери (Пенсилвания, САЩ)

    Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ САМОТНИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467619
Постинги: 2461
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930