Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2022 04:00 - ПРЕЗ ТУНЕЛА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 2353 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йоан 8:12-14

  „Ще доведа слепите през път, който не са знаели, ще ги водя в пътеки, които са им били непознати; ще обърна тъмнината в светлина пред тях и неравните места ще направя равни. Така ще сторя и няма да ги оставя.“ (Исая 42:16)

    Когато бях малка и живеехме в североизточната част на Джорджия, на всеки две години ходехме за Коледа при баба в Роуд Айлънд. Колкото и да обичах тези гостувания, една част от пътуването винаги ме плашеше - тунелът „Линкълн“. Той беше дълъг и тъмен. Когато го наближавахме, аз си затварях очите и поглеждах само за да видя кога ще излезем оттам. Казвах на баща си, че се страхувам от тунела, а той ме питаше: „Искаш ли да видиш баба си?“. „Разбира се“ - отвръщах аз. Тогава той казваше: „За да стигнем до къщата ѝ, трябва да минем през тунела.“ Тогава аз се заглеждах в далечната светлина, която подсказваше, че скоро ще сме при баба. По-късно през живота си преминавах през труден развод. Понякога ми се искаше да има друг път. Молех се Бог да ми помогне да премина и през този „тунел“. Но както любимият ми баща ми напомняше, единственият изход от тунела е да преминеш през него. Колкото и голямо да беше това изпитание, аз знаех, че ме очакват по-добри дни. Долавях проблясъците  на Божията светлина дори в мрачните моменти и дочаках деня, в който стигнах края на тунела и се зарадвах на светлината.

    Молитва: Боже, помагай ни да не отклоняваме погледа си от Теб и Твоята светлина, когато преминаваме през тъмните и плашещи преживявания в живота, амин.




  Мисъл за деня: Божията светлина ще ме преведе през всяка трудност.   Мишел Скарборо (Джорджия, САЩ)   Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ОТЧАЯНО ТЪРСЯТ НАДЕЖДА.   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445727
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031