Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2022 04:00 - ДОБЪР СЪН
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 130 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Псалом 4:1-8   „Ще благославям Господа, Който ме е вразумил; също и през нощта ме учи сърцето ми.“ (Пс. 16:7)

    Преди често не можех да заспя. Колкото и да се опитвах да се успокоя, постоянно си припомнях разговори от деня и мислех дали не съм могла да ги проведа по различен начин. Притеснявах се за различни проблеми, за болните си близки. Когато израснах във вярата, осъзнах, че тези мисли са вредни - Бог ме призовава да се фокусирам върху хубавите неща (Фил.4:8). Поставих началото на това, което сега наричам „книга с благословения.“ Всяка година си купувам тефтер с графи за седмиците и часовете от деня. Преди да си легна вечер, отделям няколко минути, за да помисля за изминалия ден - изпълнените задачи, предизвикателствата, благословенията - и си записвам всичко, за което съм благодарна. Може да са съвсем дребни неща, като обаждане от приятел, както и големи, например възстановяване след операция. Когато нещо ме притеснява, също го записвам, за да си напомням, че Бог ще се погрижи, и оставям всичко с Неговата ръка. Докато пиша, благодаря за многото начини, по които срещам Божията любов.   Молитва: Боже на мира, благодарим Ти за дара на почивката. Помагай ни да възлагаме на Тебе своите тревоги, амин.
Мисъл за деня: Изброяването на Божиите благословения ни носи мир.   Лайза Стакпол (Уисконсин, САЩ)   Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СТРАДАТ ОТ БЕЗСЪНИЕ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470297
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930