Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2022 04:00 - ПАРТИ ЗА ДЪГАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 143 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: 1 Йоан 3:1-3 „Господ, твой Бог (...) ще се развесели за теб с радост, ще се успокои в любовта Си, ще се весели  за теб с песни.“ (Софония 3:17)

    Когато дъщеря ми ставаше на 5 години, искаше парти на тема дъга. Няколко дни преди рождения си ден тя се помоли Бог да ѝ покаже истинска.


  В деня на партито беше слънчево и спокойно. Децата се забавляваха, тичаха и се радваха на сладоледената торта. Тогава, докато последните гости си тръгваха, изведнъж на небето се появиха облаци. Заваля пороен дъжд, който продължи едва десет минути. Щом спря, видяхме на небето прекрасна двойна дъга. Не мога да опиша чувството, което изпитах, когато дъщеря ми се обърна към мен и каза: „Бог ми подари най-хубавия подарък - две дъги за моето парти на дъгата!“


  Представям си как Господ се е радвал с нас на този празник. Служим на Бог, Който се интересува от всичко, което ни вълнува, и слуша желанията на нашите сърца. Той ни е дал най-съвършения дар: Исус Христос, Който умря на кръста за нашите грехове, но продължава да ни обгръща с любовта Си и да се радва заедно с нас с песни, а понякога и с дъга.

    Молитва: Господи, благодарим Ти за великата ТВоя любов към нас, амин.



  Мисъл за деня: Моят небесен Баща се радва за мен.


  Ерин Тюбо (Масачузетс, САЩ)


  Да се молим за: БЛАГОДАРНОСТ ЗА БОЖИИТЕ БЛАГОСЛОВЕНИЯ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445585
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031