Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2022 07:48 - ПО НЕПОЗНАТ ПЪТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 220 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Исая 26:1-8


„Ще опазиш в съвършен мир непоколебимия ум, защото на Теб уповава.“ (Исая 26:3)


  Една вечер, докато се прибирах от училище, видях, че има затруднение в трафика заради ремонт и настроих джипиеса си да ми намери заобиколен маршрут. 30 мин. по-късно изгубих сигнал и джипиесът вече не работеше. Намирах се в планината и нямах никаква идея как да се прибера. Знаех само, че съм на поне час път от дома.


  Докато продължаавах да карам в нищото, почувствах неочакван мир. Просто продължих по пътя. Надявах се,ч е скоро ще видя познат пейзаж или че сигналът ще се върне. Никога не се бях чувствала толкова спокойна при такава несигурна ситуация. Пътуването стана чудесно. Започнах да гледам всичко, което ме заобикаля - коне, планински върхове, водопади и още толкова много красота. Нямаше как да не видя Бога в това приключение. Онази вечер осъзнах, че често стресът и тревогите отклоняват вниманието ми от красотата и радостните моменти в живота. За съжаление, много от тях пропускам.


Пътуването ми беше повод да си припомня, че стресът ни пречи да видим пълнотата на Божия дар.

  Молитва: Боже, когато сме обвзети от паника, помагай ни да потърсим ТВоя мир, амин.

  Мисъл за деня: Когато съм изпълнена с тревога, мога напълно да разчитам на Божията помощ.

  Елайза Финли (Ю. Каролина, САЩ)

  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СА ИЗПЪЛНЕНИ С ТРЕВОГА.


  • 1 Петрово 5:7 (BG1940)

    и всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас.

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470250
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930