Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2022 04:00 - ВРАТАТА Е ОТВОРЕНА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 284 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Исус Навин 10:5-15



„Зная твоите дела. Ето, поставих пред теб отворени врати, които никой не може да затвори ...“ (Откр. 3:8)


  Докато пиша това, се намирам в трудна ситуация. Бях приет да уча в християнския университет в Америка и получих стипендия. Сигурен съм, че Бог отвори тази врата за мен. Но сега, когато се опитвам да се запиша, хората, на които разчитах да ми помогнат и да подпишат документите като мои поръчители, ме игнорират. Това е доста обезсърчаващо, но вярвам в Божията помощ. Вярвам, че дори някой да се опита да ми навреди, Той няма да затвори вратата, която е отворил пред мен.


  В днешния библейски прочит петима царе се събраха, за да нападнат един град, който беше сключил мир с израилтяните. Въпреки че победата на Исус Навин изглеждаше трудна, Бог му каза: „Не се плаши от тях, защото ги предадох на теб.“ Бог воюваше за израилтяните. Той воюва и за нас.


  Когато пред нас има пречки, нека вдигнем поглед нагоре и да се доверим на Бога, Който е започнал добро дело в нас и ще го завърши. Той е верен, Неговата милост трае завинаги.


  Молитва: Господи, благодарим Ти, че ни даваш вяра, която може да премества планини. Води ни, когато крачим с вяра към местата, към които ни призоваваш.


  Мисъл за деня: Бог, Който е започнал добро дело в мен, ще го осъвършенства. (Фил. 1:6)


  Тарупива Муза (Зимбабве)


  Да се молим за: СТУДЕНТИТЕ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469009
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930