Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2022 04:00 - ПОВЕЧЕ ПЛОД
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 855 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йоан 15:1-8



„Аз съм истинската лоза и Моят Отец е земеделецът. Всяка пръчка в Мен, която не дава плод, Той я отрязва и всяка, която дава плод, подрязва я, за да дава повече плод.“ (йоан 15:1-2)


  От основата на ябълковото дърво в гладината ни изникнаха някакви зелени клончета, които пречеха на дървото да цъфти, защото му отнемаха от влагата. Другите дървета в квартала бяха пълни с бели и розови цветчета, а нашето влагаше всичките си сили да се задържи зелено. Тъй като исках и аз да видя цветове по него, взех градинската ножица и отрязах паразитните израстъци. Представих си как дървото си отдъхва. Само след няколко дни то разцъфтя.


  В днешния прочит Исус ни напомня, че е истинската лоза и че Отце изрязва пръчките, които не дават плод. Понякога - заради страх от промяната, мързел или навик - стоя на едно място, а това ми пречи да следвам Божията воля. Не ми е лесно да променям поведението си -  да изляза от някаква ситуация или да тръгна в нова посока, но Бог понякога иска да го направя, за да служа по-добре или да бъда по-продуктивна. Той иска да отрежа клоните, които не дават плод, за да раста. Святият Дух ме насърчава да направя промяна в живота си, за да давам повече плод в служението на Бога.


  Молитва: Боже, помагай ни всеки ден да даваме плод за Теб, като разбираме кога трябва да изрежем всичко непродуктивно в живота си, амин.


  Мисъл за деня: Мога да търся Божията воля, за да служа по най-добрия начин на хората.


  Пени Фрост Макджинис (Охайо, САЩ)


  Да се молим за: ГРАДИНАРИТЕ.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469176
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930