Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2022 04:00 - СЛУШАМ И ТЪРСЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 114 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: 3 Царе 19:1-18



„... но Господ не беше във вятъра. А след вятъра имаше заметресение, но Господ не беше в земетресението. А след земетресението - огън, но Господ не беше в огъня. А след огъня - тих и нежен глас.“ (3 Царе 19:11-12)


  В един студен ясен ден се разхождах из блатист участък в централната част на Флорида. На едно място спрях, за да погледам една синя чапла, която беше застанала и тихо се взираше, за да открие риба. Много по-нататък видях бяла чапла, която също ловеше риба. Докато първата седеше и чакаше храната си, втората се разхождаше и внимателно оглеждаше водата. Двете имаха различен метод за риболов, но и двете щяха скоро да се нахранят.


  Аз не съм особено търпелив човек, повече приличам на бялата чапла. Търпението не е моята сила, но то е ключът към слушането - на хората и на Бога. Почти всяка сутрин отделям време, в което да слушам Божия глас, преди проблемите на деня да ме засипят. Риболовът на синята чапла ми напомня, че търпението и спокойствието са добри предпоставки да „уловя“ Божиите послания. Но успехът на бялата чапла ме насърчава и да търся внимателно, за да намеря Божията мъдрост.


  Молитва: Господи, давай ни смелост, за да Те търсим, и търпение, за да слушаме Твоя нежен глас, амин.


  Мисъл за деня: Мога да слушам Божия глас и да търся активно Божията мъдрост.


  Джон Робинс (Флорида, САЩ)


  Да се молим за: ТЪРПЕНИЕ  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472914
Постинги: 2473
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930