Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2022 04:00 - ЗАРАДИ ДРУГИТЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 793 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Исая 34-36; Кол. 2 и Римл. 14:13-21



„Всичко наистина е чисто; но е зло за човека, който с яденето си причинява съблазън.“ (Римл. 14:20)


  По време на пандемията от Ковид-19 много сингапурци останаха по домовете си, за да не се заразят. Аз обаче продължих да се занимавам с плуване, като бях сигурен, че това е безопасно.


  Съпругата ми обаче се страхуваше да не се заразя в обществения басейн и да предам болестта на възрастната ѝ майка, която, както всички стари хора, беше по-податлива на вируса.


  - Не можеш ли просто да отложиш плуването за известно време? - попита ме тя. Първоначално исках да споря, че рискът е малък. След това осъзнах, че чувствата ѝ са по-важни. Защо да държа на плуването, което не е нещо жизненоважно и в същото време поражда тревога в семейството ми?


  В Римл. 14 Павел говори за проблеми на вярващите, свързани с яденето на определени храни или празнуването на дни. Той се притеснява от това, че дадени хора натрапват своите виждания на останалите.


  Павел напомня на църквата в Рим и на нас, че вярващите може да виждат дадена ситуация по различен начин. Ние също така имаме различно минало, което влияе на нашето поведение и навици. Той пише: „Нека вече да не съдим един друг; но по-добре да разсъждавате така: никой да не поставя пред брата си спънка или съблазън.“ (ст.13).


  Божията благодат ни дава голяма свобода и същевременно помага да изразим Неговата любов към братята и сестрите. Така можем да поставим чуждите духовни нужни над своите лични убеждения относно второстепенните въпроси (ст.20).     Л. Кох


  Господи, дай ми благодат да приемам убежденията на другите, които не противоречат на истината, както и любов, за да поставям чувствата им над своите, амин.


  КЪМ КАКВИ ПРАВИЛА И ПРАКТИКИ СЕ ПРИДЪРЖАТЕ КАТО ВЯРВАЩ В ХРИСТОС? КАК ТЕ МОГАТ ДА ПОВЛИЯЯТ НА ДРУГИТЕ ХРИСТИЯНИ С РАЗЛИЧНО МИСЛЕНЕ?  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445559
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031