Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2022 04:00 - НА ЦАРСКА ТРАПЕЗА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 531 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Исая 37-38; Кол. 3 и 2 Царе 9:6-13



„А Мемфивостей, продължи царят, ще яде на моята трапеза като един от царските синове.“ (2 Царе 9:11)


  Уличното куче, което приятелката ми прибра, беше прегазено от кола. - Ще живее, - каза ветеринарят - но кракът му ще трябва да се ампутира. Вие ли сте стопанката му?


  Операцията струваше скъпо и кучето щеше да има нужда от грижи, докато се възстанови.


  - Вече да. - отвърна моята приятелка. Водена от загриженост, тя подари на това куче бъдеще в дом, където да го обичат.


  Мемфивостей гледа на себе си като на „умряло куче“, което не заслужава благосклонност (2 Царе 9:8). Куц и с двата крака, поради инцидент в детството, той е разчитал на другите за защита и грижа (4:4). А след смъртта на дядо му - цар Саул -той вероятно се е страхувал, че Давид, който е новият цар, ще нареди да се избият всички претенденти за трона, което е било обичайна практика за онова време.


  И все пак, движен от любов към приятеля си Йонатан, Давид уверява, че неговият син Мемфивостей винаги ще бъде в безопасност и че ще се грижи за него, като за собствен син (9:7).


  По същия начин, ние, които някога бяхме Божии врагове, заслужаващи смърт, сме спасени от Христос и получаваме място при Него на небето завинаги. Това означава да седнем на трапезата в Божието царство (Лука 14:15). Ние сме синове и дъщери на Царя! Каква невероятна, незаслужена милост сме получили! Нека да прославим Бога с благодарност.                  К. Квек


  Господи, благодаря Ти, че ме спаси и ми определи място на Своята трапеза в небесата. Помагай ми да си напомням, че съм Твое скъпо дете и ми давай благодат, за да Те прославям и да Ти се доверявам, амин.


  КОГА СТЕ НАЙ-СКЛОННИ ДА ЗАБРАВЯТЕ, ЧЕ БОГ ВИ ПАЗИ И СЕ ГРИЖИ ЗА ВАС? КАК МОЖЕ 2 ЦАРЕ 9:6-13 ДА ВИ НАСЪРЧИ В ТАКОВА ВРЕМЕ?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445225
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031