Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2022 04:00 - ОТ МЪДРОСТ КЪМ РАДОСТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 105 Коментари: 0 Гласове:
2



 Прочит: Притчи 10-12; 2 Кор. 4 и Притчи 3:13-18



„Пътищата ѝ са пътища приятни и всичките ѝ пътеки - мир.“ (Пр. 3:17)


  Телефонът звънна и аз бързо го вдигнах. Обаждаше се най-възрастният член на нашето църковно семейство - една жизнена, трудолюбива жена, която беше на почти 100 години. Понеже работеше върху епилога на последната си книга, тя ми зададе няколко писателски въпроса, за да може да я завърши. Но както често се случваше, не след дълго аз бях тази, която задаваше въпроси - за живота, работата, любовта, семейството. Многото уроци, които тази жена беше научила през своя дълъг живот, бяха пълни с мъдрост. Тя ми каза: „Не бързай“. Малко след това започнахме да се смеем на моментите, в които тя беше забравяла този урок - нейните удивителни истории, подправени с истинска радост.



  Мъдростта води до радост, както учи Библията. „Блажен онзи човек, който е намерил мъдрост, и човек, който е придобил разум“ (Пр. 3:13). Разбираме, че този път - от мъдрост към радост - е действително библейска добродетел. „Защото мъдрост ще влезе в сърцето ти, знание ще услажда душата ти“ (2:10). „Понеже Бог дава на угодния на Него човек мъдрост, знание и радост“ (Екл. 2:26). Притчи 3:17 добавя, че пътищата на мъдростта са „пътища приятни и всичките ѝ пътеки - мир.“


  Като размишлява по въпросите на живота, писателят К. С. Луис заявява, че „радостта е сериозното занимание на небето“. Пътят дотам обаче е застлан с мъдрост. Моята приятелка от църквата, която живя до 107 години, би се съгласила. Тя вървя с мъдра, радостна стъпка към Царя на Царете.                             П. Рейбан


  Когато се налага да вървя по каменист път, любящи Боже, моля Те, насочи сърцето ми към мъдростта, за да ходя с радост, амин.


  ПО КАКВИ ПЪТИЩА СТЕ ПОЕМАЛИ В ОПИТ ДА НАМЕРИТЕ РАДОСТ? КАК МОЖЕ МЪДРОСТТА ДА ВИ НАСОЧИ В ПРАВИЛНАТА ПОСОКА?  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445732
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031