Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2022 04:00 - БОГ, НАШИЯТ ИЗБАВИТЕЛ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 383 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Пс. 123-125; 1 Кор. 10:1-8 и Йезекил 34:5-12



„Така и Аз ще подиря овцете Си и ще ги избавя от всички места, където бяха разпръснати.“ (Йезекил 34:12)


  В открито море, една спасителка насочи лодката си към изплашените плувци, които се състезаваха в триатлона. „Не се хващайте за средата на лодката!“ - извика им тя, знаейки, че подобно действие ще преобърне малкият плавателен съд. И тогава насочи уморените плувци към двата края на лодката. Там те можеха да се хванат за халките и така щяха да улеснят спасителката, за да им помогне.


  Когато живота или някои хора заплашват да ни „преобърнат“, като вярващи в Христос ние знаем, че имаме Избавител. „Защото така казва Господ Йехова: Ето, Аз самият Аз, ще потърся овцете Си ... и ще ги избавя от всички места, където бяха разпръснати“ (Йезекил 34:11-12).


  Такова е уверението, което Бог дава на народа Си чрез пророк Йезекил, когато са в изгнание. Техните водачи са ги изоставили, след като са ги използвали и ограбили живота им, защото „пасяха себе си и не пасяха овцете“ (ст.8). В резултат, хората „бяха разпръснати по целия свят; и нямаше кой да ги потърси или подири“ (ст.6).


  Господ обаче заявява: „Ще избавя овцете Си“ (ст.10) и е верен на Своето обещание. Каква е поуката за нас? Да се държим с вяра за Всемогъщия Бог и Неговите обещания. „Ето, Аз самият Аз, ще потърся овцете Си и ще ги избавя“ - казва Той (ст.11). Това е спасително обещание, което си заслужава да държим здраво.       П. Рейбан


  Боже, Който ме спасяваш, когато изпадам в паника по време на житейските трудности, помогни ми да се отвърна от надигащите се вълни и да Ти се доверя, амин.


  КАКВА Е ТИПИЧНАТА ВИ РЕАКЦИЯ, КОГАТО УСЕЩАТЕ ПАНИКА? ОТ КОЙ ПРОБЛЕМ МОЖЕТЕ ДА СЕ ОСВОБОДИТЕ, КАТО СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ БОГА?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476474
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930