Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2022 04:00 - НЕИЗМЕННО ДОВЕРИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Псалом 46-48; Деян. 28 и 2 Тим. 1:6-12



„Зная в Кого съм повярвал.“ (2 Тим. 1:12)


  Когато Джон разбра, че има нелечим рак, той и съпругата му Керъл, усетиха призив от Бога да споделят преживяването си онлайн. Вярвайки, че Господ може да си послужи с тяхната немощ, те качваха в интернет свои моменти на радост, мъка и болка в продължение на две години.


  Когато Керъл написа, че съпругът ѝ „се отправи към протегнатите ръце на Христос“, стотици хора реагираха, като много от тях ѝ благодариха за откритостта. Един човек отбеляза, че за него е било изключително ценна да види смъртта от християнска гледна точка, понеже „всички ще умрем“ един ден. Една жена каза, че въпреки че никога не се е срещала лично с двамата съпрузи, не може да изрази с думи колко насърчена е била чрез тяхното свидетелство на упование в Бога.


  Въпреки че Джон понякога изпитваше мъчителна болка, той и Керъл споделиха своята история, за да покажат как Господ ги поддържа. Те знаеха, че свидетелството им ще даде плодове за Бога, и това е в хармония с думите на Павел към Тимотей, написани във време на страдание: „Зная в Кого съм повярвал и съм уверен, че Той е силен да опази до онзи ден онова, което съм Му поверил.“ (2 Тим. 1:12).


  Господ може да използва дори смъртта на любим човек, за да засили нашата вяра в Него (и вярата на други) чрез благодатта, която получаваме в Исус Христос (ст.9). Ако преминавате през страдание и трудности, знайте, че Той може да ви даде утеха и мир.      Е. Б. Пай


  Небесни Отче, разпали огъня на вярата в мен, така че да мога да споделям с любов и сила свидетелството за това как работиш в живота ми, амин.


  КАК СТЕ ПРЕЖИВЯВАЛИ БОЖИЯТА РАДОСТ ДОРИ ВЪВ ВРЕМЕ НА ГОЛЯМА МЪКА? КАК СИ ОБЯСНЯВАТЕ ТОВА? КАК МОЖЕТЕ ДА СПОДЕЛИТЕ НАУЧЕНОТО С ДРУГИТЕ?    



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475573
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930