Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2022 04:00 - ПРАВИ СЕ ЛЕКО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 123 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: 2 Лет. 13-14; Йоан 12:1-26 и Фил. 2:12-18



„Бог е Който, според благоволението Си, действа във вас да желаете това, и да го изработвате.“ (Фил. 2:13)


  С баща ми поваляхме дървета и ги режехме напряко с трион, който хващахме двамата от двете страни. Тъй като по онова време бях млад и енергичен, аз насилвах триона и баща ми казваше; „Това се прави леко. Остави трионът да свърши своята работа.“ Спомням си думите на Павел във Филипяни: „Бог е, Който ... действа във вас“ (2:13). Това означава да не се насилваме. Нека Той свърши работата по нашата промяна.


  К. С. Луис казва, че разтежът е нещо много повече от четене на това, което Христос е казал, защото се отнася до осъществяването му. Той обяснява: „Един истински Човек, Христос ... върши неяо с вас ... като постепенно и непрестанно ви преобразява ... в подобие на Христос, личност, която ... споделя Неговата сила, радост, познание и вечност.“


  Бог върши това днес. Седнете в нозете на Христос и слушайте какво има да ви каже. Помолете се. „Пазете себе си в Божията любов“ (Юда 1:21), като си напомняте през целия ден, че сте Негови. Почивайте в увереността, че Той постепенно ви променя.


  Ще попитате: „Но не трябва ли да гладуваме и жадуваме за правдата?“ Представете си едно малко дете, което се опитва да вземе подарък от висок рафт и очите му блестят с копнеж. Баща му, усещайки този копнеж, взема подаръка и му го дава.


  Делото Божие; радостта е за нас. Нека действаме леко. Някой ден ще стигнем.     Д. Х. Ропър


  Боже, благодаря, че променяш сърцето и действията ми, за да ме направиш подобен на Христос. Моля Те, дай ми смирение, за да се уча от Теб, амин.


  КАКВО ОЗНАЧАВА ЗА ВАС ТОВА, ЧЕ БОГ Е „КОЙТО ДЕЙСТВА ВЪВ ВАС“? КАКВО ИСКАТЕ ДА ИЗВЪРШИ ВЪВ ВАС?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470480
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930