Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2021 04:00 - ПРИМЕР НА ВЯРА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 103 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Плачът на Йеремия 3:25-33 „Защото Господ не отхвърля довека (...) Той пак ще и да се съжали според многото си милости.“ (Плачът на Йеремия 3:31-32)


  През нощта беше валяло и утринта беше мрачна. Улиците бяха мръсни, имаше много кал и докато отивах пеша на работа, колите ме пръскаха. Не бях в настроение. Тогава се обади мой приятел. Майка ми беше починала. Беше сериозно болна от известно време, но не очаквах да се случи най-лошото. Исках да се помоля, а не намирах думи. Не можех дори да заплача, но знаех, че Творецът на света е с мен.


  Това, което ми липсва най-много днес, е нещо, което тя ми каза, когато на 12 години постъпих в пансион; нещо, което не спираше да ми повтаря. Всеки път, когато се прибирах вкъщи, тя казваше: „Давид, надявам се, че не спираш да ходиш на църква.“ Аз всеки път отговарях, че никога няма да забравя църквата.


  Преживях много зле това, че се налагаше да работя, докато се организираше погребението на майка ми. След това изпаднах в депресия, която продължи 3 години. Въпреки че тя много ми липсваше физически, вярата, която бе възпитала в мен, ми помогна да премина през този тежък период. Днес, 10 години по-късно, всеки път, когато чета Библията, намирам насърчение.


  Молитва: Боже, помогни нид а не забравяме, че никога няма да ни изоставиш, независимо от обстоятелствата. Дай ни сила да устояваме във вярата дори когато скърбим, амин.


  Мисъл за деня: Дори в скръбта Бог е близо. Давид Анганго (Кения)


  Да се молим за: ДЕЦАТА, КОИТО СКЪРБЯТ ЗАРАДИ ЗАГУБАТА НА РОДИТЕЛ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1466082
Постинги: 2458
Коментари: 24
Гласове: 1704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930