Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2021 04:00 - СЛУЖЕНИЕТО НА МОЯ СИН
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 2700 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Деяния 20:32-35



„... да помним думите на Господ Исус, как Той е казал: По-блажено е да дава човек, отколкото да получава.“ (Деян. 20:35)


  Преди седем години синът ми започна да изпитва силни болки в гърба и нищо не помагаше. След продължителни опити да облекчи болката, един ден той призна, че вероятно скоро няма да може да работи в агенцията за младежки социални услуги. „Татко -каза ми през сълзи - искам да служа, а не да ми служат.“


  Няколко месеца по-късно лекарите установиха, че има голям тумор - четвърта степен на сарком. Нищо обаче не можеше да го откаже да поставя другите на първо място. Той прие диагнозата и смирено попита доктора колко му остава. След четери месеца, докато умираше в болницата, не спираше да говори за другите. Когато лекар, сестра или посетител  го питаха как е, той винаги отговаряше: „Държа се, а ти?“ Аз стоях и се възхищавах на неговата смелост и любов към хората.


  В днешнищ прочит ап. Павел споделя с ранните християни думите на Исус: „По-блажено е да дава човек, отколкото да получава.“ Бог ни призовава да служим на хората и точно това правеше синът ми до последния си дъх. Последните му думи бяха тези от Господната молитва, която казахме заедно в болничната му стая. Неговата вярност ми носи утеха и мир, и усилва вярата ми.


  Молитва: Небесни Отче, помагай ни да живеем с желание да служим на другите, като Те следваме, амин.


  Мисъл за деня: Как мога да служа на Бога днес? Стивън Лий (Илинойс, САЩ)


  Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО Е ИЗГУБИЛ ДЕТЕТО СИ ЗАРАДИ РАК.  



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475875
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930