Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2021 04:00 - ДА НЕ СЕ ТРЕВОЖИМ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Лука 12:22-34


„Ако постъпвате според наредбите Ми и пазите заповедите Ми и ги изпълнявате, тогава ще ви давам дъждовете на времето им и земята ще дава плодовете си, и полските дървета ще дават плода си.“ (Левит 26:3-4)


  Мъжът ми е израснал с работа в градината и досега обича да отглежда зеленчуци/ Една година валя много дъжд. Затвориха пътищата, а мостовете бяха под вода и имаше доста паднали дървета. Когато дойде време за подготовка на градината, той много се разтревожи. Бурите продължаваха с дни. Често го виждах как гледа големите локви от прозореца и клати глава.


  Един ден не валя и съпръгът ми отиде в градината, за да види дали може да започне да обработва почвата. Отдалече забеляза някакви растения. Понеже нищо не беше засаждал, се приближи, за да види какви са. Семена от миналогодишни тикви, пъпеши и дини се бяха хванали и бяха поникнали стъбла.


  Когато събрахме и се насладихме на реколтата от тази година, си припомнихме урока на Исус от днешния прочит. Месеци наред съпругът ми се притесняваше как ще засади градината, а Бог вече се беше погрижил. Нашият Господ каза на учениците Си да не се тревожат за своята прехрана. Ние също си припомнихме, че трябва да разчитаме на Него, защото Той знае от какво се нуждаем и ще ни го осигури.


  Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти, за Твоята неизменна любов. Усилвай вярата ни, за да се приближаваме към Теб. В името на Исус, амин.


  Мисъл за деня: Доверието в Бога ме подготвя за нови възможности. Кели Десклос-Естер (Вирджиния, САЩ)


  Да се молим за: ГРАДИНАРИТЕ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476359
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930